Åtta dagar kvar

Om åtta dagar så fyller jag trettiotre.
Jag fick min första födelsedagspresent med posten idag :)
En officiell (hemma)matchtröja för mitt favoritfotbollslag; Chelsea FC, beställd från den officiella supporterklubben i England.
Frågan är om någon kommer att kunna "toppa" denna present, då jag velat ha, men inte haft råd (att ens tänka på) med en dyilk tröja. Sen så spelar det inte så stor roll längre, tanken är mycket viktigare än vad man får.

Men snacka om att jag vart glad för tröjan! Så glad att den förtfarande är kvar i plasten och inte ens provad :D

Ikväll är det traditionsmöte, precis som vanligt på onsdagar och det är jag som kokar kaffe, precis som vanligt, och eftersom det är onsdag så ska jag träffa min sponsor före mötet, närmare bestämt kl 17.38, för att tillsammans fortsätta med steg två. Vad jag skulle tagit mig till utan honom vet jag inte, förtvinat och dött eller gått ut i kylan igen, trots att kylan just nu är fylld med solvarma bänkar och lika solvarma alkisar som lockar med sina historier och sina sjutreor, men jag stannar kvar inne i värmen, för kylan är inte alltid lika tilltalande som idag.

Jag skulle kunna skriva en massa men väljer att sluta nu då jag gärna vill duscha, raka mig och fixa håret före mötet, man vet aldrig vem man kan stöta på, på ett NA-möte! :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis i förskott!

2009-03-18 @ 19:41:05
Postat av: Anonym

GRATTIS i förskott från mig med!!!

Jobbar som en tok just nu....that´s life sometimes.

Vet du, mitt lag är QPR..... :-).



Ha det bäst, vännen!!//Kram

2009-03-18 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0