För er som inte fattat vinken...

Det här är en skönlitterär blog. Det betyder att det som skrivs inte är så beroende av sanning, utan snarare av vad som faktiskt händer och inte, när man tänker efter.

Så här är det iaf. Jag har som vanligt krånglat till det och träffar alldeles för många män samtidigt-

uppställning:

Nr1. a k a T
+
1. gillar samma musik som mig, när jag är pretentiös
2. poet
3. satte spontant på miles davis på stereon
4. bra på att teckna
5. intellektuell
6. språkekvilibrist
7. vacker kropp

-
1. verkar ha lite svårt för att jag är så.. växlande
2. väldigt rak


Nr2. a k a M
+
1. gillar nina simone
2. trygg
3. gjorde spontana söta saker
4. allmänbildad
5. intressant att diskutera med
6. manlig

-
1. pratar för mycket
2. inflexibel

Nr3. a k a H
+
1. Äldre
2. hans ögon
3. intressant att prata med
4. humor
5. stor livserfarenhet
6. samma yrke
7. trygg i sin roll
8. har samma absurda musiksmak som mig

-
1. har barn
2. har väldigt problematiskt liv
3. jag måste vänta tills jag får ett klartecken hela tiden.

Nr4 a k a F
+
1. har funnits där i ett halvår, oavsett vad
2. är väldigt intelligent
3. verbal som fan
4. inga krav
5. känner mig väl och tycker om mig
6. flyttar härifrån samtidigt som jag till oz
7. het

-
1. är ett svin
2. osäker på sig själv
3. lyssnar inte alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0