Efter 02

Tidigare i veckan fick jag en kommentar som jag inte visste hur jag skulle hantera, sen dess har ett antal mail skickats, saker och ting börjar falla på plats. Jag har blivit förlåten, jag på samma gång förlåtit mig själv, i alla fall en del, bot och bättring kommer i de åttonde och nionde stegen. De flesta jag hört dela om dessa har sagt att det är fruktansvärt och jobbigt osv. osv. Själv så längtar jag efter dem, jag längtar efetr den dagen då jag kan ringa upp människor från förr, be dem om ursäkt och hoppas att allt blir bra.

Tidigare när jag hade en sponsor så fick jag höra att jag skrev för lite, om han hade varit kvar så skulle han säga att det var för mycket. Jag tror inte att man kan skriva för mycket, jag tror man är klar när man själv inser det.

Igår hittade jag en text på FB som var riktigt kul.

A new way of hide-and-seek!
Rules:
* Grab the book closest to you. Now.
* Go to page 56.
* Find the 5th sentence.
* Write that sentence as your status.
* Copy these instructions as a comment to your status.
* Don't go looking for your favourite book, or the coolest one you have -- just grab the closest one!

Jag hade två böcker på exakt samma plats, den ena meningen var "Kristus, klippan jag bygger på." Den andra var "Tessie var inne på sin tredje diet-cola."

Så nu, mina fem kära läsare (enligt statistiken minus en som är jag själv) tänkte jag att ni skulle gissa från vilka två böcker dessa meningar kommer :) happy hunting

Kommentarer
Postat av: michaelsson

Bibeln förmodar jag att den ena källan är.

Den andra har jag faktiskt ingen aning om.

2008-12-03 @ 19:01:54
URL: http://www.michaelsson.wordpress.com
Postat av: Lisa

Identifikation igen-bråttom, bråttom vill komma framåt vill göra ALLA stegen....fort. Visst är det underbart hur det fungerar...fast återigen VARJE steg behöver vi ju göra GRUNDLIGT, halvmessyrer vare oss till ingen nytta.

Jag brukar tänka så här: Går jag 10 mil rätt in i skogen så kan INGEN (inte ens jag :) hi hi) ta sig ut med mindre än 10 mil....e´du med?

"Kärlek och tålamod kan utgöra värdefull gottgörelse för begångna skador. Det återupprättar vårt förstånd och vår sinnesro"

Böckerna ja....tror liksom föregående kommentar att det är bibeln den andra? Svårt-gissar på en Håkan Nesser.... Må som du förtjänar dvs alldeles underbart!! //Kram

2008-12-03 @ 21:32:10
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Klart jag skäms!

2008-12-03 @ 22:28:37
URL: http://stephaniessecret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0