Sex dagar kvar...

till julafton :) jag ligger lite efter med min julstädning, men det kommer ordna sig. Jag har inte pyntat klart ännu, men det kommer också fixa sig. Julaftonsmötet som jag skulle gjort service på är tyvärr inställt då vår lokal är upptagen då, så det blir nog till att jag går på ett AA-möte istället, för mig spelar det ingen roll, gemenskap som gemenskap. Tyvärr är inte alla som jag, det är mycket "skitsnack" och "gammalt groll" mellan gemenskaperna, men jag bryr mig inte som sagt; behöver jag ett möte och det inte finns nåt annat så tar jag det som finns. När jag på nätterna behöver ett möte (det händer ibland) så delar jag här, det ger mig i alla fall en del av den gemenskap jag behöver.

Jag har förlåtit många de senaste dagarna men det finns fortfarande saker med mig själv som jag inte förlåtit, saker som jag fortfarande gör värre, trots att jag inte vill.

Jag är inne på min tredje kopp humle-te, det smakar fortfarande vedervärdigt men jag blir trött av det utan att bli beroende och det är skönt. Nu ska jag lägga mig, lyssna på en av de sämsta ljudböcker jag någonsin hört (jag har somnat före kapitel två varje gång jag lyssnat på den).

En sak vill jag klargöra, en gång för alla; det jag skriver här är mina tankar, känslor, funderingar och drömmar OCH det är okej för läsaren att tycka precis vad den vill, utom att tycka synd om mig, för det har jag inte förtjänat, och det är inget jag vill, annars är allt okej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ber om ursäkt om det var mitt inlägg som du ev. uppfattade som att "tycka synd om", det var inte min avsikt, f´låt. Natti, natti//Kram

2008-12-19 @ 00:02:39
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Anja

Hej,



Gick in på carolines sida för att se om du hade skrivit något. Har jag en orealistisk syn på fängelse? Berätta för mig då, upplys mig. :) Jag VET inte utan går efter vad jag har läst och hört. Jag blir nyfiken av din kommentar.

Tack för att du respekterade min sorg, det betyder mycket.

2008-12-19 @ 19:25:41
URL: http://mumturningnurse.blogspot.com
Postat av: Lisa

Sv-Skönt att det inte var mig du avsåg :-). "Stå upp & stå upp" jag tar egentligen inte parti ville bara lägga till en nyans liksom, you know.

Ta det lugnt, det ordnar sig - ALLTID!!//Kram

2008-12-20 @ 00:22:52
URL: http://livscoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0