Steg 1

Egentligen tycker jag illa om listor men då jag just nu förbereder mig för att presentera mitt första steg för min tillfälliga sponsor så känner jag att jag måste rensa skallen och finns det nåt bättre än förpubertala listor? :)


En lista som jag hittade hos Carro - http://thediaryofcarolineblomqvist.blogg.se/ 

Beskriv en riktigt bra kyss!
Passion, nyfiket prövande hos två okända människor, precis i början av bekantskapen.

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara? 
Eivør Pálsdóttir för att jag älskar hennes musik eller Lars Winnerbäck för han fattat nåt jag totalt missat.

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
X-ray (energidryck), morötter.

Är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
Inte en chans.

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Energi då jag nu är deprimerad och håglös.

Vilka egenskaper är viktigast hos din framtida partner, rangordna dom.
Förståelse för att jag har haft ett liv, tidigare.
Ärlighet.
Trohet.
Ödmjukhet.
Drogfrihet.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Kärlek, kärlek, trohet.


När gjorde du senast bort dig?
Igår när jag bjöd ut kassörskan på Ica. Hon visade sin förlovningsring och jag frågade om man inte fick dricka kaffe bara för att man var förlovad, det fick man tydligen inte. :)

Du står i baren, vad beställer du?
En kul drink, utan alkohol.

Du och din partner har varit ihop i några veckor, och hon börjar flytta in saker hos dig. Hur reagerar du?
Jag köper en byrå och skriver hennes namn på den.

Om du fick chansen att bli Sveriges statsminister, skulle du ta den?
Aldrig, jag föredrar att förbli okänd.

Beskriv en perfekt frukost!
Hemgjorda köttbullar, apelsinjuice och kaffe.

Du är på karaokefest och måste sjunga, vilken låt sjunger du?
About a Girl av Nirvana.

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Jag möter mina värsta rädslor varje dag, utan att få en krona för det.


40-, 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-tal ... vilken tid hade du velat leva i?
1600-talet hade passat mig perfekt, troligen hade jag blivit bränd på bål, men det hade varit värt det.

Finns det något du fejkar?
Glädje.

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet? 
Nej! Mitt hemnummer har fem personer, mobilnumret 25 ungefär, det är ganska lagom. 

Vad är du bäst på?
Enligt vem? Jag själv tycker att jag är bra på att vara ledsen, sorgsen och bitter.

Vilken person var du under högstadiet? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Jag var en tönt som tog droger för att slippa bry mig.

Vilken karaktär i Sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
Miranda Hobbes för hon är lika cynisk som jag.

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu? 
Det är på tok för privat för att skriva här. 

Gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig någonsin ha sex igen?
Eftersom jag har slutat ha sex, så är det inte speciellt svårt att välja.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv-Tack för din kommentar, lite tomt och precis som för dig lite annorlunda :-). Stadsmissionen är väl ett superbra alternativ. Har fått för mig att det är ett ställe där man inte behöver göra sig till utan kan vara den man är....är det så? Det är väl så med dessa "familjehögtider" att förväntningarna är så stora,att det skall vara på ett visst sätt: Hemtrevligt, kärleksfullt, ombonat och mys,mys,pys etc. Ibland är det säkert så - mina referenser är dock något annat. Därför tror jag min jul i det perspektivet kommer att bli bra-så bra som jag gör den till."Förpubertala" - Troligen :-) ha ha. Ha det....//Kram

2008-12-21 @ 19:26:44
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: E

Önskar dej en God Jul och ett Gott Nytt År!

En annorlunda jul kan bli precis rätt jul, ha det bäst/E

2008-12-22 @ 13:38:32
Postat av: Tomten

Du har mail !

2008-12-24 @ 13:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0