Guitar Hero: World Tour



Snacka om att man blivit barn på nytt. Jag kom precis hem, har varit hemma hos ett par som ingår i samma gemenskap som jag, dessutom så var där ytterligare en person, också han från samma gemenskap. Min något prylgalne kamrat hade skaffat Guitar Hero: World Tour (komplett band inkl spel) till sitt Xbox360, en 42" LCD och en trevlig ljudanläggning fanns redan på plats. Jag måste erkänna att jag kände mig förpubertal helt plötsligt, jag fattar fortfarande inte hur f-n det kan vara så kul som det är, det var bland det roligaste vi gjort tillsammans, och det bästa av allt? Alla var nyktra och drogfria, vad kan man mer begära av sin omgivning. Tyvärr så är jag en ganska fattig person, mest beror det på saker som jag gjort tidigare i mitt liv, som jag nu får betala för; alltså kan jag inte skaffa någon liknande utrustrning som min kamrat, och jag fick tyvärr inte bosätta mig på hans soffa heller ;) Men det går väl fler tåg? Fler kvällar kommer, och då kan man säkert ha roligt igen.

Faktum är att det är ett helt nytt sätt att umgås på. Tidigare har jag antingen varit full och odräglig, eller påtänd i min ensamhet. Nu kan jag till och med göra bort mig inför människor utan att jag för den delen känner mig sämre, eller mår dåligt. Livet är precis så bra som det kan bli, och jag kan inte sluta le.

Kommentarer
Postat av: Blomman

Ha ha ja sonen köpte detta elände, och jag trodde att jag var musikalisk, hej och hå vad man bedrog sig det var skitsvårt tyckte jag i alla fall. Ha en bra dag. Om jag säger att du heter DP vad säger du då skicka ett mail. Om jag har rätt L

2008-11-28 @ 17:21:05
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0