Läggdags för länge sedan...

...men jag kunde inte låta mitt stegarbete vara i fred. Senast jag gjorde steg ett så tävlade jag med en av mina vänner i gemenskapen, det straffade sig, ordentligt. Nu gör jag om det, efter min absoluta förmåga; eftersom det inte är någon tävling eller för den delen en uppsats, ingen ska sätta betyd på det jag skriver; jag gör det alltså för min egen skull. Min sponsor säger att om jag inte gör första steget så kommer jag inte att klara av andra, och så vidare, tredje, fjärde... ja, alla kan vi ju räkna, eller jag hoppas det i alla fall.

Nu är jag helt tom i skallen, kanske beror det på att jag har haft samma låt på, om och om igen sen jag kom hem, nämligen "Kajsa & Malena" - Marcuses Skog, om ni inte hört den, leta upp den, jag lovar att det kommer att vara värt det!!


Status

46 rena dagar.
19 dagar utan nikotin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0