Måndagsmöte

Anledningen till att detta skrivs på tisdagen är att jag pysslat med andra, mer livsviktiga, saker fram tills nu. Måndagens möte i vår kära gemenskap var mycket intressant, dels för att en tjej som inte tillhör vår grupp bevistade vårt möte och dels för att det var mitt första möte på några dagar. Vad som sagt på mötet tänker jag inte avslöja, inte ens utan att avslöja avsändaren, då jag anser att det som sägs på möten, ska stanna där. Det var ett mycket känslosamt möte och jag vart mer än vanligt berörd, det fick mig att ifrågasätta mina problem och till slut inse att mina problem inte är så enorma som jag tycks tro. Varje kväll faller jag ner på knä och ber Gud om sinnesro, från och med nu ska jag göra det om morgonen också.

Status

44 rena dagar.
17 dagar utan nikotin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0