Onsdagsmöte

Återigen en onsdag som är på väg mot sitt slut... dagens onsdagsmöte var inte som de brukar, de personer som brukar vara där, var inte närvarande; däremot så var det tre andra där som jag inte trodde skulle komma, då de har en smula framkörning. I övrigt så var mötet riktigt bra, traditionsmöte, som alltid på onsdagar och idag var det dags för tradition två:

"För vårt gruppsyfte finns bara en auktoritet - en älskande Gud som han kan komma till uttryck i vårt gruppsamvete. Våra ledare är blott betrodda tjänare, de styr oss inte."

Tradition två är väldigt nyttig, speciellt för mig då jag väldigt gärna vill kalla onsdagsmötet för "mitt möte", så är inte fallet, bara för att jag råkar göra service på onsdagar så betyder inte det att mötet blir mitt, faktum.


Tidigare på dagen besökte jag min tatuerare, tänkte att någon, nu i influensatider, hade lämnat återbud, men inte då. Så jag fick en tid, den tjugoandra april, det är ett halvår tills dess, hur ska jag överleva det? Frågor, frågor, frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0