Onsdagsmöte

I dag är det onsdag och det innebär onsdagsmöte vilket i min värld betyder service genom kaffekokning och traditionsuppläsning av mig. Före mötet var det meningen att jag skulle föredra mitt första steg för min sponsor, men då jag kom ut till min parkering insåg jag att min moped inte var där den skulle. Jag gick ett varv runt huset och fann den inkörd i en buske, dock med brutet styrlås, så det fick bli taxi till sponsorn. Hur gick det då med mitt föredragande? Backning!!! Så nu har jag lite mer att skriva innan jag är mogen för en ny föredragning, men det är lika gott det då jag insett att jag bara gör detta för min egen skull, för att jag ska kunna ta fram det jag skrivit senare när jag är i förnekelse och påminna mig själv om vad som egentligen är mina problem.


Dagsstatus:

38 rena dagar!
11 dagar utan nikotin!
vågen står på 145.2 kilo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0