Sponsorlös..

Precis klockan fjorton idag så ringde min sponsor och förklarade att han inte längre kan vara min sponsor, anledningen? Han blir för involverad, och jag förstår honom, han är just nu på sitt fjärde steg och med tanke på vad jag vet om fjärde steget så förstår jag honom. Han lovade dock att jag skulle få presentera mitt första steg för honom, och det gjorde mig riktigt glad.

På ett sätt känns det riktigt skrämmande att inte ha någon sponsor att ringa till när jag behöver det, men å andra sidan, hur många gånger har jag ringt honom sen han blev min sponsor? Jag kan räkna dem på ena handen.

Idag har jag gjort absolut, precis ingenting, kokat kaffe, insett att min mjölkersättning var slut, så kaffet blev svart.

Status

47 rena dagar.
20 dagar utan nikotin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0