Min saknade bror

Senare idag (eller i morgon, beror lite på hur man ser) så kommer min bror hit, jag har inte sett honom på över tre år och han ska flytta in hos mig, snacka om att det ska bli intressant.
 hmmm
Jag ligger drygt sex månader efter med städningen så jag har lite att göra i morgon, dessutom så är det lördag, vilket betyder flygblad i stadens centrum i ett par timmar, sen är det möte (för min sinnesro's skull) och sen kommer min bror. Hade detta varit för ett år sen så hade jag slagit i mig en panna och varit klar med allt till lunch i morgon (inkl målningen av hans rum), men nu är det inte förra året, alltså blir det som det blir.

jasså?

Jag har betraktat en flygel i smyg i ett par timmar idag, snackat om socialdemokraternas misstag under de senaste valen, och en massa intressanta saker med vår vice valkretsledare; det är härligt med människor som har samma extrema minne som en själv; hoppas på många fler tillfällen med honom och ordinarie (och jag som funderade en smula på att lägga politiken på hyllan, igen).

pp()

Nu ska jag be min kvällsbön, lämna över, göra lite extra fotarbete, lyssna på Onskan, sova gott, gå upp i tid och hoppas på en solig dag i morgon. Just det; jag tror att jag äntligen har hittat en pianolärarinna som jag kan fungera tillsammans med då vi delar samma sjukdom; äntligen ska jag få uppfylla en av mina barndoms drömmar.



Sov gott mina vänner, jag saknar er jag träffat och ser fram emot att träffa er andra.

macpump

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0