Kristi blod eller bloodplay?

Påsken har firats i kyrkan, inte den kyrka jag ville vara i, men likväl en kyrka.
Kul med inneboende bror, men jag saknar min ensamhet, mina rutiner, mitt sätt att vara och att ha mina saker.
Jag ska stå ut med honom, för hans skull, annars så är det dags att sluta sig igen känns det som, vara på mitt rum, med mig och ensamheten, mina böcker, långt bort från alla äckliga, jobbiga människor vars gemensamma iq är i paritet med mitt skonummer. Dessutom, nästa person som dömmer mig för mina tanka eller funderingar, önskningar eller handlingar kommer att få ett krossat okben, oavsett vad det kommer att kosta mig i mitt nionde steg; det skiter jag fullständigt i just nu; jag tycker och tänker precis vad jag vill och agerar efter det, och ingen jävels åsikt betyder någonting.

Jag har varit i Svenska Kyrkan tre dagar i rad nu, intressant men inte riktigt vad jag vill ha ut av livet, lite för normalt och vanligt för min smak, men det finns en flicka där som verkar tycka lite mer om mig än om alla andra och jag känner att hon skulle passa riktigt bra i min närhet, i mitt liv och min säng; kanske ska jag henne till mig själv i sexmånaderspresent. Okej, hon är i yngsta laget, men det är ytterligare en sak som ingen jävel ska lägga någon värdering i, och om det tycker sig ha rätt till det trots allt så är det välkomna, de helt utan synd får varsitt frislag, alla andra får ett krossat okben om de öppnar käften.

Jag vet att det inte finns mycket tillfrisknande i denna text, men det skiter jag högaktningsfullt i, för nu har jag tröttnat på människor igen. Antingen är de som jag vill att de ska vara (dvs; inte där jag är) eller så drar de åt helvete.

Trots att jag inte kan känna varesig lust eller sexuell frustration just nu så skulle jag vilja ha lilla "ms" i min säng, om än bara för att hålla om, krama och dela kroppsvärme med, men jag tror ärligt inte att det kommer att ske, men hoppas kan man ju alltid, och skulle lusten komma så skulle jag inet tveka att slicka upp henne i brygga eller slicka hennes fötter ordentligt då är det jag känner att jag behöver just nu, de och att få switch:a ordentligt och vara undergiven, bli dominerad och omhändertagen; men bara av "ms", ingen annan skulle få eller klara av det.

Nu infaller sömnen, bönen, Ondskan och tankarna på de som dött, blivit dödade och tagit livet av sig i min närhet det senaste året, eller två; speciellt Jon, Malte och B-G. Frid mina vänner, en av er har total frid nu, en av er saknar jag nåt fruktansvärt och din mördare kommer få sitt straff tids nog; det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0