Söndagsnattens slutkläm.

Nu är jag med brorsa igen, tre år sen vi sågs, vi har båda mognat, mest han tror jag. I morgon (måndag) så ska ha med på sitt första möte och jag hoppas att han kommer att trivas lika bra som jag gör.

Dagen har varit lång och fylld med intryck, lärt känna nya människor som inte är beroende och mycket känns bra, är dock orolig över en massa saker just nu, men vet att det enda jag kan göra är att lämna över till min högre makt efter att jag har gjort fotarbetet.

Nu blir det sängen, måste upp lagom tidigt i morgon då mitt kök ser ut som gaza och mitt vardagsrum som om hamas provbombar där, men med tanke på hur kul min bror tycker det är att städa så kommer jag snart att kunna ta hem vänner på besök igen (om jag nu vill det) men det kan vara skönt att kunna i alla fall.

Nu bön, överlämnande, Ondskan och sömn.

Sov gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: E

Lycka till ni båda! Ha de´bäst/E



"det är vi själva som bestämmer över våra liv, så det är inte så konstigt att de ser ut som de gör"

2009-04-06 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0