92 dagar... still kicking...

Nu kan jag andas ut lite.... jag gick inte ut på den blodröda brickan som jag gjort en gång tidigare och det känns skönt, ser nu fram emot att komma igång ordentligt med mitt stegarbete.

Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova mycket snart, Hanna har besök så vi ses inte på men i natt :( Men i morgon efter lunch så kommer hon få den förnedring hon saknat... :P

Modifierad lista;

Beskriv en riktigt bra kväll!
Gott te, Hanna i cammen och gott om tid :)

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara? 
"Willie Nelson" fortfarande, han är den enda nu levande människa som rökt gräs på Vita Husets tak! Respekt!

Vad vill du alltid ha i sovrummet?
En säng och bojor.

Är det okej att sälja en sexshow över internet när man är i ett förhållande?
Absolut, om man kan dra in 2000 på en timme så är det klart att man ska göra det ...

Vilken egenskap skulle du vilja bli av med?
Min självcentrering.

Vilka egenskaper är viktigast hos din framtida partner, rangordna dom.
ug, hela tiden, inte slå på och av utan alltid i alla lågen.
Att jag bestämmer vad hon ska göra, när hon ska tala, allt, hela tiden.
Att hon tycker om att bli förnedrad, helst inför andra.
Att hon vill hålla mig i handen, alltid, hela tiden.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Dominans, förnedring och trohet.


När gjorde du senast bort dig?
Idag när jag pratade för mycket och min sponsor tittade på mig och sa; har du tagit tjack?

Du står i baren, vad beställer du?
Jim eller Jack.

Du och din partner har varit ihop i några veckor, och hon börjar flytta in saker hos dig. Hur reagerar du?
Det skulle aldrig ske utan att hon skulle be om lov först.

Om du fick chansen att bli Sveriges statsminister, skulle du ta den?
Absolut, göra fildelning lagligt, stoppa FRA och IPRED, skicka mona muslim till gulag, allt på samma dag :P

Beskriv en perfekt frukost!
Apelsinjuice, te och dominans.

Du är på karaokefest och måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Sabaton - In The Name of God

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Jag hade gjort det för 1500.


1400-, 1500-, 1600-, 1700-, 1800- eller 1900-tal ... vilken tid hade du velat leva i?
1600-talet hade passat mig perfekt, troligen hade jag blivit bränd på bål, halshuggen eller biskop, kanske vald till "GUD" oavsett så hade det varit värt det.

Finns det något du fejkar?
Att jag bryr mig om idioter.

Gett ut ditt nummer till någon sen julafton? 
Jag gjorde det på nyårsafton till två personer, har fått runt 400 sms från den ena och ett från den andra sen dess :D

Vad är du sämst på?
Det är ganska mycket det...

Vilken person var du på senaste jobbet?
Han som skrev alla han kunde på näsan, som var ständigt påtänd och skrattade bakom deras ryggar för att de inte fattade...

Vilken karaktär i Simpsons skulle du vilja ha som bästa vän?
Sideshow Bob.

Ven skulle du vilja ha allra mest just nu? 
Hanna årsmodell 1984, sittandes på knä vid min sida med rinnande tårar, bitandes i underläppen.

Gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig någonsin ha sex igen?
Jag väljer mina vänner, då de flesta inte ser det som en sexuell handling att ge någon en örfil :p


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha, ha...skönt att se att du lever i en föränderlig/flexibel värld. Listorna byter ofta utseende!! Lycka till med stegarbetet, fick du steg 1 redovisat?? Ha en fin dag vännen!!//Kram

2009-01-11 @ 11:22:59
URL: http://livscoach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0