Nytt år och ny Hanna :p

Årets första citat: "Göteborg är som ett gruppboende för efterblivna fiskare." - Magnus Betnér


Nyårslöften
Få till det med tjejen som förstår att man MÅSTE koppla sin bärbara till minst 32" LCD (hon finns).
Få henne att förstå att Cerwin Vega ALLTID är rätt
Få henne att förstå att en Amplifier bara kan komma från England.
Förklara för alla att "trådlöst intenet" är skit.
Fixa Ingmar Bergmans röst till min GPS.
Se EN konsert med Ken Ring (redan klart).
Åka på minst ett världskonvent.
Sälja minst en njure.
Se minst tio matcher på Stamford Bridge.
Skriva minst en roman och minst en antologi.
Omfördela en del kilon
Förnedra min docka.
Sova 18% mer.
Börja skriva en Blogg där jag skriver mitt namn, så att alla kan kasta bananer på mig.
Avbryta min chef minst en gång om dagen med en mening som innehåller "..allt under tio Tb är för töntar" eller "..men fildelning är bra för vår image.."


Jag såg Ken Ring på nyårsafton i Nybro... jag tror aldrig att antalet åskådare översteg 40 och då var hälften "personal" :) Enligt de som uppskattar hans "musik", var den bästa låten inte ens hans egen utan "BetongDjungelboken" av Ayo... *skrattar* Jag tycker att han ska skriva en låt om Progymnasmata, det skulle passa honom.

Nu har alla som betyder något fått en egen signal i telefonen, utom en.

Förpubertal lista IGEN!


Fortrfarande från - http://thediaryofcarolineblomqvist.blogg.se/ 

Beskriv en riktigt bra kyss!
Passionerat, nyfiket, naivt, underbart och med någon man tycker om, om hon gråter samtidigt är det ett stort plus.

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara? 
"Willie Nelson" fortfarande, han är den enda nu levande människa som rökt gräs på Vita Husets tak! Respekt!

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Mangojuice, soppa, plugg och sylta :p

Är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
Beror på hur mycket betalt man får, och hur stor min procent är ;)

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Ganska nöjd just nu!

Vilka egenskaper är viktigast hos din framtida partner, rangordna dom.
Födelseår 1984.
ug.
Att jag bestämmer vad hon ska kallas, och hon godtar det.
(min hemlighet)
Att hon vill hålla mig i handen, alltid, hela tiden.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Dominans, förnedring och kärlek.


När gjorde du senast bort dig?
Nyårsafton, "gnällde" för mycket på en "trubadur", å andra sidan så skulle prins bertil sjunga bättre, om man grävde upp honom.

Du står i baren, vad beställer du?
Sprit, oftast ren men aldrig till mig själv.

Du och din partner har varit ihop i några veckor, och hon börjar flytta in saker hos dig. Hur reagerar du?
Jag ber henne köpa fler galgar då jag har dåligt med det.

Om du fick chansen att bli Sveriges statsminister, skulle du ta den?
Ja, med två förbehåll; all min nuvarande vetskap och att jag blir Palme i februari 1986.

Beskriv en perfekt frukost!
Apelsinjuice, te, sylta och sällskap.

Du är på karaokefest och måste sjunga, vilken låt sjunger du?
"Under ytan" av Uno S.

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Jag hade gjort det för 5.000.


40-, 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-tal ... vilken tid hade du velat leva i?
1600-talet hade passat mig perfekt, troligen hade jag blivit bränd på bål, halshuggen eller biskop, oavsett så hade det varit värt det.

Finns det något du fejkar?
Att jag bryr mig, eller är undergiven :)

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet? 
Jag gjorde det på nyårsafton, dock bara till en person.

Vad är du bäst på?
Oj, oj oj... det blir en lång lista...

Vilken person var du under högstadiet? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Han snett till vänster som alla minns, men ingen vill tala med.

Vilken karaktär i Sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
Miranda Hobbes.

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu? 
Hanna årsmodell 1984, sittandes i mitt knä med rinnande tårar, bitandes i underläppen.

Gå genom livet utan att ha några vänner eller aldrig någonsin ha sex igen?
Jag väljer mina vänner, då de flesta inte ser det som en sexuell handling att spotta någon i munnen :p

En kompis Peter, från förr, fyller trettio idag (igår) jag ringde faktiskt och grattade.
Hanna är hos en vän i sthlm, msn är ensamt och tomt.
Funderar på att städa i morgon, men det har jag i och för sig gjort sen i juli :$
Jag hoppas att min bror lever i morgon.
Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Check your mail...:-)

2009-01-06 @ 18:21:51
Postat av: Carro

Nu är jag jävligt less på dig! Vad har du skrivit till Anna egentligen? http://cirkusannaa.blogg.se/index.html, och ja. Jag skrev en kommentar till henne för JA, jag blir less på dig och du har ingen anledning att kalla HENNE pantad! Kalla mig pantad då men ge fan i henne.



Blir du nöjd om jag skriver om när jag var där? Kanske. Jag kan skriva om det, visst, för jag är inte rasist och inte nationalist, jag umgås däremot med vem jag vill och det ska du fullständigt SKITA I.



Du kan tala om för mig hur du vet att jag var där, så kan jag skriva om det utan problem.

2009-01-09 @ 19:33:04
URL: http://frokencaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Allvarligt talat Dennis, dina två senaste kommentarer är helt...jag vet inte vad. Jag har förklarat i typ TRE inlägg, och du kan tro vad fan du vill, jag skiter i vilket. Det går ju uppenbarligen inte att föra en konversation med dig överhuvudtaget. Tyck du att jag är pantad, varsegod men dina störda kommentarer är fan inte okej alltså. Om du nu stör dig så mycket, så sluta läs så kanske du mår bättre sedan. Ingen som tvingar dig att läsa.

2009-01-11 @ 00:31:00
Postat av: Carro

Jag är inte skyldig dig att skriva någonting om det, och jag förstår inte varför du lägger så otroligt mycket energi och fokus på något JAG gjorde för flera år sedan, när du själv har den bakgrunden som du har, som inte ens går att jämföra med när jag var där.



Att ens försöka skylla ifrån din läsning av min blogg på att jag ska skriva om det, är bara löjligt. Och för att ditt liv kanske inte har blivit som du vill, behöver du inte racka ner på mitt, eller mår du bättre då kanske?



Jag har inte gjort dig någonting, om du mår dåligt, vänligen ta ut det på någon annan eller något annat, jag har ingen del alls i ditt mående och har inte skrivit något elakt eller opassande till dig förens du började med dina störda kommentarer mot mig om min kropp och nu också mitt liv.



Låt mig vara i fortsättningen.

2009-01-11 @ 00:59:11
Postat av: Carro

Du har kommenterat min kropp, till exempel. Vad har du för anledning till det? Ingen, och ditt syfte, om du ens har något förstår jag verkligen inte. Du har liksom inte med att göra hur jag ser ut.



Jag har inget förflutet som varken rasist, nazist eller högerextrem. Jag förstår helt ärligt inte vad du försöker få fram, eller vad du pysslar med.



Jag finner inte heller någon anledning att ens försöka diskutera med dig, då det är som att diskutera med en vägg. Dessutom så skriver du saker, som du inte ens har någon aning om.



Fortfarande, jag har inte gjort ett skit för att du ska hålla på så här, och du vinner ingenting på det så mitt förslag är - LÄGG NER!

2009-01-11 @ 02:12:02
Postat av: Dennis

tittar upp naiva lilla flicka, snart kommer verkligheten ifatt... tycka synd om

2009-01-11 @ 02:38:53
URL: http://Fuck no!
Postat av: Carro

Behöver jag påminna dig om dina kommentarer du skickat till mig? Det är inte mig det är synd om, och jag befinner mig i verkligheten så det är inget som behöver komma ifatt. Allvarligt talat Dennis, du är inte riktigt klok.

2009-01-11 @ 23:18:24
Postat av: Dennis

Enligt min senaste sinnesundersökning så lider jag inte av någon allvarlig psykisk störning och eftersom din psykiatriska utbildningsnivå är lika med noll så betyder ditt ord faktiskt ingenting. Om vi någonsin ses igen så är det för tidigt.

2009-01-12 @ 07:19:34
Postat av: Carro

Jag läste psykologi i gymnasiet, gjorde inte du? Men den hjälper knappast på extrema fall, givetvis.



Jag hoppas att jag aldrig behöver träffa dig, och du kan ha din blogg som terapi eller vad den nu är. Jag har inget här att göra utan håller mig till min egen i fortsättningen.

2009-01-12 @ 11:59:52
Postat av: Dennis

Psykiatriska, inte psykologiska, när ska du lära dig ords betydelse din jävla illiterat!

2009-01-13 @ 08:49:29
Postat av: Carro

Oj då. Nu är jag här igen. Vad snackar du om? Jag skrev PSYKOLOGI. Eller blir orden du läser det du vill att dom ska bli, så att du kan störa dig lite till?



Tror du att du framställer dig som något överhuvud när du använder ord som illiterat? Pinsamt.

2009-01-13 @ 08:56:01
Postat av: Dennis

Jag skrev psykiatri, du skrev psykologi; det är som att blanda ihop äpplen och vattenmeloner! Faktum är att illiterat är ett ord som jag ofta använder i både tal och skrift, samma med oxymoron till exempel. Någon borde ge dig en synonymordlista. Det är bara den rosa fjanten som är pinsam här.

2009-01-14 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0