Aldrig mera PMS...

Jag har inte lagt några som helst politiska aspekter på något i denna blogg då de inte hör hemma här, denna blogg handlar om mitt missbruk och mina försök att ta mig ur dem, samt mitt liv i övrigt. Jag har valt att vara helt anonym, varken visa namn eller bild enkom för att jag ska kunna använda mig av denna blogg när jag behöver ett möte, när jag behöver dela men det inte finns något möte att tillgå; allt enligt tolfte traditionen.
Idag ska jag göra ett undantag vad det beträffar en politisk åsikt, jag tänkte medela att jag inte tycker om FRA och inte kommer tycka om IPRED, några ytterligare detaljer bli det dock inte.
En av anledningarna till detta tilltag är att jag hörde en sång om FRA-lagen som jag tyckte mycket om och som jag tycker att fler ska lyssna på:

You gave up my liberty



Ännu en lista, som snart blir enligt min perfektion då den förändras hela tiden ;)

Varför alla killar borde ha en shemale flickvän!

- Vi har aldrig mens (eller PMS).

- "Samlag" är synonymt med analsex.

- Vi är oftast inte lika korta som vanliga tjejer.

- Klär sig sexigare än de flesta kvinnor.

- Vi klagar inte på att du spelar dataspel.

- Vi gillar våldsamma actionfilmer.

- Vi kan välja den toalettkö som är kortast.

- Inget tjafs om du glömmer ta ner toalettringen efter dig.

- Det blir fan inte mer 'alternativt' än så.

- Du kan titta på vår porrsamling när du tröttnat på din egen.


Beskriv en riktigt bra EU-tvåhjuling!
Den ska gå att gasa upp, tresiffrig hastighet.

Om två kändisar fick bo hos dig en vecka, vilka skulle det vara? 
Bill och Bob.

Vad vill du alltid ha i sovrummet?
Mint 32" LCD.

Är det okej att sälja en sexshow över internet när man är i ett förhållande?
Absolut, om man kan dra in 2000 på en timme så är det klart att man ska göra det ...

Gemensam eller delad ekonomi?

Två ultraliberaler med planekonomisk hemekonomi, det känns inte så smart.


Vilken egenskap skulle du vilja bli av med?
Min självcentrering.

Vad bör en väluppfostrad flicka veta?
Vem som är hennes Herre.
Att min vilja är hennes lag.
Att trots och slarv är samma sak och bestraffas på samma sätt.
Att jag alltid sätter hennes välbefinnande före mitt eget.
Att det i ett seriöst dominansförhållande inte förekommer stoppord.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande till sina föräldrar?
Distans, god kontakt och ärlighet.

När gjorde du senast bort dig?
Igår när jag pratade för mycket och min sponsor tittade på mig och frågade; har du tagit tjack?

Du står på McDonalds, vad beställer du?
Fyra QP utan menyer, to go!

Du och din partner har varit ihop i några veckor, och hon börjar plötsligt trotsa sig. Hur reagerar du?
En snabb oväntad örfil och om ingen bra förklaring kommer så får hon sova bojad och gaggad den natten :P

Om du fick chansen att bli Sveriges statsminister, skulle du ta den?
Absolut, sen skulle jag göra enligt följande exempel:


I Sverige uppgick den offentliga sektorns utgifter år 2007 till 1 550 miljarder kronor. Endast cirka 80 miljarder av dessa gick till rikets styrelse, rättsväsendet och försvaret. Om man skulle krympa den svenska staten med 95 procent, skulle denna utgiftsnivå innebära en allmän inkomstskatt på tre procent eller en klumpsumma på 8 700 kronor per år.


Beskriv en perfekt julost!
Rund och röd.

Du är på karaokefest på Föreingen "Israels vänner" och måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Sabaton - In The Name of God (till stöd för Hamas)

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Jag hade gjort det för 1250.


1400-, 1500-, 1600-, 1700-, 1800- eller 1900-tal ... vilken tid hade du velat leva i?
1800-talet, en lite brännvin kostade en spänn och jag skulle supi ihjäl mig före 35. Men just nu är jag sugen så just nu hade jag valt det.

Finns det något du fejkar?
Att jag bryr mig om fjantar.

Hur många har ditt hemnummer? 
Fem personer.

Vad harmar du på mest just nu?
Förutom F-kassan så är det nog den rosa fjanten :D

Vilken person var du  senast du pluggade?
Han som fick näst flest MVG (av 90 elever) och pluggade minst av alla.

Vilken karaktär i Simpsons skulle du vilja vara?
Sideshow Bob, fortfarande :D

Vad skulle du behöva allra mest just nu? 
Min sjukpenning som F-kassan missat att skicka ut.

Gå genom livet utan att se på tv eller aldrig någonsin ha sex igen?
Jag har inte sett på tv sen julen 2007, inte ens nyheter. Faktum är att jag saknar både digitalbox, antennsladd och intresse.

Livsmotto just nu?

"Det är ditt liv. Du är kapabel att göra dina egna val, ta ansvar för ditt liv och ta konsekvenserna av ditt handlande. Om detta förvägras oss - då inskränks vårt människovärde, vår värdighet och vår livsglädje. - Reclaim your life!"


Kommentarer
Postat av: Lisa

De här listorna blir mer och mer sofistikerade :-).

Fast att du "rear" är ju en aning oroväckande.

Ja, men vad är det för skillnad i stegarbetena??

Principen är ju densamma oavsett?!Fattar inte det där riktigt ( någon kanske kan ställa en diagnos, hupp). Nåväl kom på en annan bra bok, fast du kanske redan har den? Craig Nakkens "Jaget & missbrukaren" oerhört bra när det gäller att beskriva missbrukspersonligheten kontra jaget. Ett tips iaf. Keep on!!//Kram vännen

2009-01-12 @ 21:03:47
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ahhh då har jag lärt mig något nytt idag, tack för det!! Nja, med rea syftade jag på att summan minskade avseende att gå emot sin rädlsa. Fast vid närmare eftertanke så är det kanske istället ett sundhetstecken. Fel "tänk" av mig :-). Ännu en dag att fylla med någonting bra - härligt!! Gillade ditt livsmotto: Hade kunnat skriva det själv!!//Take care Kram

2009-01-13 @ 08:20:02
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Lisa

Att möta sina rädslor är oerhört utvecklande, något man skulle önska att fler fick uppleva. Det gör att vi växer som människor och att vi har förmågan till ödmjukhet....en väldigt fin egenskap tycker jag :-)//Kramisar

2009-01-13 @ 09:09:14
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: S

Skaffa en oanonym blogg nu!!

2009-01-13 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0