Singel sen en vecka.

!i det är nästan lika kul som det låter.
lagom till att känslorna började falla på plats så gick det i stöpet

-självömkan är inte min grej, men jag börjar bli trött på det här nu-

Tänk den som ändå vore bög och passiv, smal och fjollig, eller blond, tjej, smal med D-kupa och blåst som ett jävla spån, typ Blondinbella eller Linda Rosing eller någon annan ytlig fitta. Hade varit kul att ligga på rygg och bli knullad till sömns istället för sitta här och se dum ut.

Jag går från noll till misshandel på en halv sekund tack vare mina SNRI piller, men utan dem så vill jag ta livet av mig, vilket känns bäst tror ni?

Nu ska jag sova mina 90 minuter, äta gröt och dricka te, läsa en bok om kugghjul som jag försummat i många år och bli mer trött på precis allt.

Nej, jag är varken deprimerad (mer än vanligt), precis lika mycket AS som tidigare och inte det minsta s-risk föreligger.

Idag är jag glad för att min pappa fått jobb, så han slipper vara arbetslös, till och med mina kamrater är glada över det då jag varit riktigt orolig för hans skull. Han tror lika mycket på en högre makt som min telefon, men jag är säker på att "han" har haft ett finger med i spelet.

Just nu kan man göra 198 - 90 om man blandar NA & AA i kalmar stad.
Fan vet om man inte skulle göra ett försök?

Kram och "guds" frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0