En dag som vilken annan...


... med den skillnaden att jag inte har planerat någonting alls (helt medvetet), inte det minsta; ingenting. Jag ska ge mig ut i solen, gå en runda och njuta av vädret, köpa något riktigt gott att äta, ställa telefonen på ljudlöst (och bara svara om jag verkligen känner för det) och njuta av min födelsedag i lugn och ro med en riktigt bra film och en tidig kväll (och förhoppningsvis en riktigt god natts sömn). Kanske till och med en liten middagslur (?)

Ytterligare ett inlägg blir det dock innan jag faller i sömn för natten, det har ni mitt ord på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

*********** G R A T T I S ***********



Ett riktigt stort GRATTIS till DIG på föedelsedagen!

Tycker din planering av dagen låter alldeles förträfflig!!



Kramar i massor !!

2009-03-26 @ 17:35:22
Postat av: E

Grattis på födelsedagen!!!!

Hoppas din dag har varit bra! /Kramar E



"Livet är en fest, och alla är vi bjudna"

2009-03-26 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0