Födelsedagskvällen


Nu är min födelsedag slut, jag har fått två kort med posten, tvåhundra riksdaler av min mormor och en tröja av H (men den fick jag ju för en vecka sen), samma med brorsans present (den kom också förra veckan). Jag har njutit av hemlagad mat (som jag gjort själv) och fyra avsnitt av House. Nu ska jag njuta av nio timmars välbehövlig vila, lite pyssel och en helg i uppsala, det är dags för årets första NA-konvent för min del. 120 mil i bil på tre dagar lockar inte men countdown och rave lockar mera, likväl som ett par nya ljudböcker och en massa nya möten och tillfrisknande.

Nu ska jag sova. Det enda som saknades idag var gratulationer från mina barn och deras mödrar, men man kan ju inte få allt här i världen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0