Några snabba före sängen

Jag mår inte alls bra ikväll, många tankar på döda vänner och saknad efter de som man inte längre har kontakt med, funderingar om vad de gör, hur de mår, om de lagt av eller om de fortfarande är på banan? Jag hoppas att jag träffar några i helgen, även om jag bävar inför det, konstig känsla. Jag kunde inte dela på kvällens möte, jag har för ont i min själ, saknar för mycket och har för mycket som samlats på hög som måste ut. Jag ska träffa min livmedikus i morgon, och utan henne så hade jag varit förlorad; jag känner att mina nivåer av nor-adrenalin har sänkts en del, inte samma agitation som tidigare, mer tid till eftertanke. Ska göra ett nytt försök att somna om nu, återskapar "Onskan" i mitt huvud innan jag somnar samtidigt som jag lämnar över dagens problem och ser fram mot en underbart skön och fri morgondag.

Fick en eloge för min "styrka" att våga visa mitt "rätta jag", alternativt mitt "förflutna" men då jag inte skäms för något längre så finns det ingen anledning att dölja något för någon.

Frid mina vänner, frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0