Clean & Serene for 6 months & 28 days.

Sex månader och 28 dagar sen jag var hög senast.
Ett år och 14 dagar sen jag var full senast.
Sex månader och 2 dagar sen jag nyttjade nikotin senast.
10 dagar sen jag nyttjade koffein senast.

Har mitt liv blivit tråkigare?
Har mitt liv blivit outhärdligt?
Har jag gått upp i vikt?
Vantrivs jag?

Mitt liv är bättre än någonsin, jag har sunda rutiner,
tankar och funderingar, sover bättre än någonsin,
saknar ångest och njuter av min ensamhet.

Livet är inte bra, livet är kanon!
Jag saknar ingenting (utom möjligen mina barn).
Jag trivs med mina vänner, min fotölj och mina rutiner.
Jag vaknar och minns allt, somnar med ett leende på läpparna,
vaknar utvilad med rent samvete och sinnesro.

Vad mitt hemliga projekt beträffar så är det påbörjat
men det är fortfarande en månad och 18 dagar kvar
innan någon får veta om det gick i hamn.

Frågan lyder; gick jag upp i vikt av att sluta röka?
Det är ju det alla hotat med när man sagt att man ska sluta.

Fram tills nu har jag gått ner 20 kilo sen nikotinet togs bort ur mitt liv, frågor på det?

Frid och sinnesro!
Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: E

Starkt jobbat! Gott för dej att du får ordning på tillvaron. Ha det bäst/E



"det är inte hur man HAR det, utan hur man TAR det"

2009-05-11 @ 13:28:20
Postat av: Anonym

Vilket underbart inlägg....så fullt av liv och livsglädje!! Make me happy :-))

Det du beskriver är ju nästan eufori, är det så??

Glad blir jag iaf av detta inlägg. Tusen tack för det!!! Fortsätt så, tror du blir rikligt belönad även fortsättningsvis. Kramar

2009-05-11 @ 16:25:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0