Eufori

Ytterliagre en dag är till ända, jag vaknade strax före åtta, åt frukost, skrev brev i ett par timmar, åt en god lunch och ägnade mig åt det jag ännu inte nämner. Träffade min sponsor och gav honom en välbehövlig paus i hans pluggande, handlade på CG, sov middag ett par timmar och fick piratbesök, så just nu är mitt kök till bredden fyllt med plakat om vår kommande demonstration mot IPRED den 23 maj och livet är bra härligt.

Den eufori jag upplevt de senaste dagarna är fortfarande totalt närvarande, allt börjar falla på plats, jag träffar mina barn regelbundet (de två yngsta), jag är utomhus minst tre timmar varje dag, jag samtalar med människor jag uppskattar, jag går på minst tre möten i veckan och jobbar med mitt stegarbete dagligen.

Nu ska jag sova så jag orkar ta morgondagens prövningar med samma lätthet som dagens.

Frid och sinnesro.
God natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0