oNe

Nu är det ett år senare och allt borde vara helt lugnt. Tyvärr så tyckte min omvärld inte att det var en bra idé att låta mig få en lugn ettårsdag, så den ställde till det, eller den försöker så mycket det bara går.
Den kvinna jag har känslor för kom idag på att hon vill att vi ska vara ENBART vänner, och jag uppskattar verkligen hennes ärlighet, det gör jag, men jag hade hellre sett att hon ringt mig och sagt att hon kommit till insikt, att hennes känslor för mig var mycket större än hon tidigare trott, att hon inte ville ha mig som kk utan "på riktigt". Det enda jag kan göra är att be min högre makt om sinnesro och vägledning; och ännu en gång inse att jag är totalt maktlös inför allt utom mig själv och mina egna tankar.

Jag frågar mig återigen varför alla jag möter vänder mig ryggen? Inte för att jag bryr mig speciellt, men det är trist att lägga en massa tid på att börja om på ruta ett igen.

Nu ska jag bryta min rutin och göra nåt som jag absolut inte planerat eller ens funderat över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0