Måndag

Idag är det måndag och det känns riktigt bra, för idag är det möte och det ser jag fram emot.
Livet rullar på och snart ska jag ta tag i den eventuella framtiden, närmast är högskoleprovet som jag redan tagit en gång, men som gått ut, jag vill minnas att det bara är giltigt i fem år, och eftersom det var åtta år sen jag studerade senast, eller ja, försökte studera och vara aktiv missbrukare samtidigt ;) Nu ska det alltså bli ett nytt försök i tillfrisknandet, hoppas att det går bättre nu än de 16 poäng enligt det gamla systemet jag redan sitter på.
Lukas förgyller fortfarande mitt liv, om än att han är lite jobbig just nu när en tik i området löper.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tjejer alltså.

2010-02-09 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0