Steg fyra

Faktum är att steg fyra är det jävligaste jag varit med om, jag ska räkna upp allt jag har gjort i mitt liv, alla jag skadat, förolämpat, allt jag stulit, allt ska räknas upp. Jag har varit igång i elva månader nu och jag ser inget slut på det, men det får ta den tid det tar, för grundligt ska det bli, det kan ni ge er fan på.

För övrigt så har jag fått en läkarledd nedtrappning av mina antidepp, och nu känns det att det börjar svänga igen (sjunde dagen nu) men jag har fått en del ångestdämpande som stöd under nedtrappningen så det ska nog ordna sig. Sjukskriven till sista augusti är jag också och nu väntar ytterliggare en utredning som FK beställt ang min arbetsförmåga. Ska bli intressant att se hur etta slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0